Karyakrcr Merhaba bebeğim 3 aylık emmeyi bıraktı uzun süredir sağıp veriyordum fakat 2 gündür çok üzgündüm sanırım ondan bugün sağıyorum 1 damla ancak süt çıktı kesilmiş mi yani göğsüm sağsam gelir mi yada artık gelmez mi hiç
ayperi00 Emzirme destek sistemi var sütünü onunla beraber memeyi de veriyorsun bi araştır istersen sağımla bebeğin emmesi çok farklı emdikçe gelir bol bo emzirmeye çalış tamamen kesilmeden emzirme danışmanı tutup yeniden emmesini sağlayabilirsin