biz daha 2 ay bitmeden 3. aya girecekken atak dönemine geçiş yaptık 3 ay 10 günlük bebeğim şu an ama hala bitmedi bu atak uykusuz gecelerr morarmış gözaltlarımm yorgun bitkin bedenim günlerdir süpürülmemiş ev… gündüz 3 defa 5er dk uyuyor gece de 11den 3 e kadar kesintisiz ağlıyor uykuya dalamıyor 3. aydan sonra rahatlarsın dediler kudurdu benim kız bu dönem ne zaman bitecek sanki hiç düzelmeyecek gibi geliyor 🥺