Shira2 Arkadaslar, dogum yapali 2 ay oldu (normal dogum) spor yapmaya ne zaman baslanir? Bilen varsa yazsin lütfen 🙏🏼
Zeynepink Shira2 benim 4.5ay oldu doğum yapalı normal doğum yaptım ama dikişim olmadı 2.ayda başladım canım
Shira2 _linamm evet dikis hemen iyilesi, ondan yana hic sorun yok. Fakat her türlü hareket kalca ve bel icin iyimi? Yoksa dikkat edilmesi gereken hareketler varmi? Kemikler bildigim kadari ile uzun bir süre sonra eski haline geliyor..
_linamm Shira2 kuzum vallahi ben doktoruma sordum ne zaman istersen başla dedi bende 20-25 günlükken başladım
Shira2 Zeynepink bende baslayim öyle ise, her türlü hareket yapiyormusunuz peki, yoksa dikkat edilmesi gerekirmi?
Zeynepink Shira2 yapıyorum ben herşey bende dikiş yoktu diye ama mekik zormuş annem dedi idrar torbası düşer dedi Allah korusun
Shira2 _linamm anladim, bende baslayim ozaman. Iyice hamladim 🙊 ve göbegim cok sarkti 😞 gidis hic iyi degil yoksa..
Shira2 Zeynepink evet dikkat etmek gerekirmis diye duydum. Cok sagol canim bilgiler icin. Aynen allah korusun 😳