Asli1453 bizde aynı sorunu 6. Aydan sonra yaşadık. Doktorumuz meme reddi oldupunu söyledi. Çok ısrar etme, kandırarak emzirmeye çalış yada uyurken emzir dedi. Yedi buçuk aylık olana kadar dediği şekil devam ettim geceleri uyandırmadan emzirdim ama biz malesef sorunu aşamadık. Kızım şu an geceleri de emmiyor artık. Memeye yaklaştırdığım anda gözlerini açıp ağlıyor kafasını geri geri atıyor. Siz biraz daha sabredin çok ısrarcı olmayın. Emzirme saatlerini bşraz uzatın bakalım belki iyice acıkınca emer. İnşallah eskiye dönersiniz 😊