yerli-yummymummy sadece anne sütü alan bebeklerde eşlik eden bir huzursuzluk, rahatsızlık, kaka renginde kıvamında tuhaflık yoksa 10 güne kadar kaka yapmamaları normal kabul ediliyor.
youtubeda çok güzel bebek masajları var onları gün içinde birkaç defa yapabilirsiniz. Gazına, kakasına faydası dokunur, bebekler genelde çok sever masajı 😆
kakası çok sert veya top top olursa o zaman kabız sayılıyor bir de.
mama kullanmasına rağmen bir hafta tutuyordu benim minika küçükken. Onca birikmiş kakayı birden yapınca da bez dolusu yapıyordu 😹