Kayraugurr Hanımlar eşimin anneannesi pozitif bizde temaslıyız. Filyasyon sabh arıycaz ne yapılır karantinaya alınır mıyız
Umay_ Kayraugurr Bence kendi kendinizi karantinaya alın ve gözlemleyin. Özelde gidip test yaptırsaniz bile filyasyon eve ilaç getirmeye bile gelmiyor artık
Kayraugurr NaimeYilmaz evet var kendisi pozitif çıkmış ama bizi söylememiş ekiplere biz sabah arıycaz
NaimeYilmaz Kayraugurr Hmm söylemediyse siz kendiniz gidip test yaptıracaksınız o zaman. Yani normalde böyle ama her bölge başka başka müdahale ediyor. Umarım aramanız çözüm olur da o kalabalığa girmezsiniz.
MihraKus Şöyle önce 112 yi arayın temaslı olduğunuzu söyleyin onlar korona birimine aktarıyorlar zaten temaslıyız derseniz 14 gün karantinadasınız sizdede semptom varsa test yapmaya gelirler yada ilaç vermeye .