Annem kiz kardesim pozitif, kiz kardesim 1 hafta önce bize gelmisti ogluma ben yokken bakmak icin . Bize test yaptirdik esim ve ben negativiz oglumda iyi hic bir semptomu yok fakat esimin heryeri dizleri bacaklari kollari heryeri agriyor bu bu testler nekadar güvenilir , olsa bende de cikmazmiydi bu zamana kadar bende hic belirti yok