melikeeomeer nasıl bir şey istiyorsunuz? Benim kızım 1 aylık oldu bebek arabasını daha hiç kullanmadım odasında duruyor, puseti de var. Puseti de sadece hastaneden çıkarken kullanmıştık. E bebekteki baby plus canyon modeli. Satmayı düşünüyorum çünkü muhtemelen uzun süre kullanamayacağım, gurbetteyim evden dışarı pek çıkmıyorum çıktığımda da arabayla gidiyorum her yere.