annebusesi Merhaba anneler, doktorum b12 için hapın çok etkili olmadığını dilaltı almamı söyledi fakat bir marka sormayı unuttum. Kullananınız varsa tavsiye ederseniz çok sevinirim. Kızım 19,5 aylık emziriyorum
borasmom Nutraxin kullanıyorum hamileyken dr vermişti unutkanlığım ve dikkat dağınıklığım için hala kullanıyorum oğlum 8 aylık, memnunum ben :)
Fatmako annebusesi hayır kendime değil oğluma kullanıyorum ama ona 1fıs sıkınca kendim de 1 fıs alıyorum yani 😁 zaten haftada 2 gün kullanıyoruz biz
annebusesi TugbaNil eczacıda newlife önerdi. Onu aldım bakalm. Newlife ın başka bi ürünü bende adet düzensizliğine neden olmuştu oyuzden tereddütteydim
cydcvk annebusesi ocean b12 ve d vitaminini kullanıyoruz. Emzirdiğim için bir fıs kızıma bir fıs bana