Uyutmak istediğim zaman canı yanarmışcasına ağlıyor. Karnı tok altı temiz gazını alttan üstten çıkardık emiyor gözler gidiyor yatırınca ağlıyor sallayarak uyutim diyorum sırtı yer görmesin hemen başlıyor. Yan yatırıyorum yok kucağımda pışpışlıyorum yok inat etti bütün gün uyumadı hala direniyor. Hani 1 aylık bebekler hep uyur 2-3 saat uyanık kalırdı kandırılmışım 🙈😄 Önerisi olam var mıı