Ankaradayız malum ayazıyla meşhur.Odamız 23-24 derece nem 50 civarında oluyor genelde.Yalnızca pamuk pijama giydiriyorum.Penye bir battaniye örtüyorum üstüne.Tulumla uyutmayı denedim sık sık uyanıyor sıcak oluyor sanırım.Nasıl giydirmeliyim doğrusu nedir ? Teşekkürler anneler ❤️