Dyldrm 3 ay önce sezeryan oldum odadayken sol kalçama iğne yapıldı ve şu an oraya dokununca semsert yumru gibi olmuş normal mi ? Çok şükür doğum dışında hastaneye gidip iğne vurdurmuslugum yoktur zaten korkarım da iğneden normalde 😂
nida_zhy Dyldrm niçin vurdular acaba bende 50 gün önce oldum sezaryan spinal olamadım genel yaptılar bi vurdukları ağrı kesici vardı
Deryakaya İyi akşamlar hanımlar ben hemşireyim kendimde spinal sezeryanla evladıma kavuştum ağrı kesici yapılıyor kalçadan bazen beze yapabiliyor duşta masaj yaparak dağıtabilirsiniz o yumruyu
Bebegimm42 Deryakaya geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün peki bu dikişlerin olduğu yerde bazen yanma gibi bisi oluyor normal mi
Mhmmdoznr Ağrı kesici o banada vurdular dikişlerim değil o iğne yeri ağrımıştı şişmişti demek tek değilim🤣
Damlasanli Bana da vurdular ağrı kesici imiş kuvvetli, fakat ne yumru ne de bi acı oldu anında geçmişti zaten
Deryakaya Benimde doğumum olalı 4ay oldu evet dikiş yerlerinde bazen yanma olabiliyor .Kalçadan iğne yapılmayan bayanlara serum içi ağrı kesici verilmiştir