sizdenbiri34 Kızlar tam kan sayımı sağlık ocağında mı olur yoksa hastaneye mi gitmek gerekir siz nerede yaptırdınız bu arada bebek icin istediler 🤗
AsafAli sizdenbiri34 cuma gittim hastaneye sağlık ocağı hastaneye gidin sonucu getirin bakalım dedi. Doğduğu hastaneye gittim bende
89Kbr sizdenbiri34 asm’ye gitmene yakın bi tarihte ÖZel y da devlet hastanesinde yaptırıp Sonuçları göstereceksin anlaşılan.
Happygirl8 sizdenbiri34 hemşireler beceriksizdir bebekten kan alamıyodur 🤦😀yoksa aile hekimliğinde bakılmıcak değerler değil
89Kbr Happygirl8 asm’de tam kan sayımı yapmıyoruz, bizle olan kontrolüne Yakın bi tarihte Dışarda yaptırıp gelin dediler.
Happygirl8 89Kbr şakalarmı ya nasıl yapmıyorlar 🤦neden dolayı yapmıyolamış çok basit birşey her aile hekimliğinde yapılır genelde bir de dışarda yaptırıp aile hekimliğine mi götürceniz sonuçları 🤷
89Kbr Happygirl8 ne yaptıkları belli değil ki.inan o sürü sepet insan kalabalığına girmektense daha sakin bi hastane bulur yaptırırım tahlilleri. (İnş amin)