Haziran98 kızım öyleydi reflü ve gazdan dolayı.Rahatsız olduğu için derin uykuya geçemezdi.Uyandığında görsen saatlerce uyumuş sanki öyle canlı bakardı 🤷🏼♀️ Bi sıkıntısı vardır belki yada bazı bebekler derin uykuya geçişte zorlanırmış diye okumuştum.Uyku döngüsünü yapamazmış büyüdükçe düzelir diye düşünüyorum