Merhaba kızlar.
Oğlum daha çok küçük yedi aylık.Emziriyorum.Fakat tekrardan plansız bir şekilde hamilelik olmasından şüpheleniyorum.Doğumdan sonra henüz regl olmadım.Test alıp yapicam fakat kafama takıldı.Hamile olursam sütüm oğluma zarar verir mi.Yakın çevremden duydum sütün zehirler hemen emzirmeyi birakmalisin dediler.Doğru mu acaba???