A_y_can34 dogumdan 2 bucuk ay sonra taktırdım taktırdıgım ilk haftasında adet oldum sandım bır hafta boyunca kanamam vardı sonra bı 10 gun olmdım sımdı 5 gündur adetliyim kanamam cok fazla. Var buda normal dedı doktor ama randevu aldım persembe gunu ıcın bir ay once taktım 10 gun gectı cok sıddetlı agrım oldu bel ağrısı da sonra tekrardan kanamam oldum suan hala devam ediyor yuzumde vucudumda cok fazla sıvılce cıkmıs artık spıralden dolayımı bende anlamıs degılım