Merhabalar bugün 4. Ay aşılarımızı olduk. Saat 11 civarı ateşi çıkmaya başlayınca fitil yapmak isterken bi anda kaka yaptı ve kakası yemşeşildi. Arasında da hafif kan vardı. Başına böyle bir durum gelen var mı acaba?🤷🏼♀️ Bu arada inek sütüne alerjik oğlum ama süt ve süt ürünü içeren hiç bir şey tüketmedim. Aynı durum geçen ay meningekok aşısında da olmuştu.