Kesinlikle emzirebiliyor. Anne sütünden geçmiyor. Korono pozitifken doğum yaptım ve 21 günde negatife döndüm o arada hep emzirdim maskeyle tabi hep maskemi hiç çıkarmadım bebeğimin yanında uyurken bile maskeyleydim. Ellerimi bebeğe dokunmadan önce muhakkak yıkadım. Sütünüz varsa emzirebilirsiniz fakat benim stresten erken doğum yaptığım için ve iyileşmem uzun sürdüğü için sütüm kesildi. Kızım şu an 35 günlük maalesef sırf mama beslenmeye başladı. 25 gün fln anne sütü alabildi. Sütünüz varsa muhakkak emzirin yada sağıp verin.