Benim kizimda 13.5 aylık.Sağolsun meme bağimlisi.Ek gida eh cani isteyince yiyor prenses.Ama corba yoğurt gibi sivi seyleri kesinlikle yemiyor.Kaşiktan hic hazetmiyor.Gecede emerek uyuyor ve surekli uyaniyor 3 4 kere en az kalkiyoruz.3 4 aydir zaten beraber yatiyoruz. Bende gece beslenmesini kesmek istiyorum ama memeyi vermedinmi cok buyuk kriz cikiyor.forumda okuyorum su verin diyorlar ama mumkun degil biberon.Emzik zaten hic tutmadik.1 ay sonra işe dönecegim nasil olucak simdiden kara kara düşünüyorum.