Deletedmom444 [bilinmeyen] alerjiyi nasıl anlıyoruz benim bebeğim 5 ay bir haftalıkken başladım vermeye 200 ml yoğurt yiyor iki kepçe süt ile cam kaselere yapıyorum normalde mamayı 120 en fazla içemiyor ama yoğurdu maşallah sevdi başka bir şey vermedim hipp in 5 tahilli ek gıdası var bir tatlı kaşığı mamaya karıştırıp yedirdim birde kaşlarının arasında isilik gibi birşey var üç gündür ev çok.sıcak ondan mi ek.gıdadan mi anlamadım. ama
Mustafamertinannesi [bilinmeyen] iyi günler bana da atabilir misiniz rica etsem kadriye.010@gmail.com
Ummuhan01 [bilinmeyen] Ben ınstgram hesabımı verim canım rica etsem banada atar mısın ummuhann.ozkan ınstgram
Kuzumkuzum [bilinmeyen] merhabalar Can'ım rica etsem bana da gönderebilir misin teşekkür ediyorum şimdiden mail adresim endletter3@gmail.com Veya instagram hkubratncl sizin için hangisi daha uygunsa
Bus_ra_ [bilinmeyen] böle size zahmet oluyor ama bizde 5 ayı gectik rica etsem banada atabilirmisiniz ? 🙄 busra.ap@hotmail.com teşekkürler şimdiden
Ezel [bilinmeyen] çok rica etsem Instagram'dan bana da gönderebilir misiniz acaba. 🤗 Hesabım (buketdmrel) 🙏
Arzuhyl [bilinmeyen] ben de bir kaç güne baslayacagim ek gıdaya iki doktor gördük ikisi de sadece konuştu liste falan vermediler rica etsem bana da gönderir misiniz arzuhayalakyuz@gmail.com