Eslemmomy aysenur_58 bunun örgüsü mu diş kaşıyıcı çünkü benimki kalpli ve tahta kısmı diş kasiyiciymis da benimkinde
DuruNunnAnnesii AcemiHemsireanne ben önce ezc bitane almıştım kızım kesinlikle tutmadı, sonradan oioi marka kaktüs şeklinde olandan aldım gerçekten çok iyi kavradı ve dişini hep onunla kaşıyor
Aras_47 Elfydr aynen eli yumruk şeklinde komple ağzına sokuyor deliriyor resmen. Doktor ısırabilceği bütün diş kaşıyıcılar olur sadece jel olanları önermiyorum dedi
Elfydr Aras_47 o zaman bu dönemde bütün bebekler aynı tepkileri veriyor. Bizimde pazartesi kontrolümüz var bende soracağım doktorumuza.
Selinay95 AcemiHemsireanne canım en kaliteli en pahalı diş kaşıyıcısını al ama gene bebişin başka şeylerle kaşımayı tercih edicek. Evde her çeşit kaşıyıcı var ama bir kere bile kaşımadı🙈
AcemiHemsireanne Selinay95 ahaha doğru bide ne oyuncak alırsam alayım zaten başka şeylerle oynayacak😂
Sevvaldal AcemiHemsireanne sophie dahil hemen hepsinden aldım ama kendisi; ojenin kapağı ile kaşır, pişik kreminin tersi ile kaşır, bultak oyuncak küpleri ile kaşır, pipet ile kaşır ama asla diş kaşıyıcılar ile kaşımaz🙈🤣🤣🤣
Selinay95 AcemiHemsireanne aynen canım her çeşit aldım yeterki vakit geçirsin diye hepsi oyuncak kutusunda