Alp0619 merhaba oğlum 18 aylık 1 aydır sütten kestik doktorumuzun tavsiyesi ile.Çünkü ek gıda almıyordu gelişimi durdu.Size tavsiyem nutrigen üZüm çekirdeği şurubu alıp günlük bir tatlı kaşığı verin.İçerisinde vitaminler var ve iştah açıyor.Gece kaçta yatırıyorsanız yatırmadan yarım saat önce uyku maması verin ki aç kalmasın kuzu😔Arı mama,aptamil gibi bir sürü markanın mevcut.Tercih size kalmış içine bebe bisküvisi ceviz ezip yatırmadan yarım saat önce yediriyorum.Sizde deneyebilirsiniz 🙏