Kelebeksu canm adettin ne zaman olduğunu bilmiyorsan ultrasyonda gözüküyor kaç hafta kaç aylık oldu öncelikle hayırlı olsun. Sağ salim olsun. Ve çok yanlışta şu ki, keşke korunsaydın bebeginde küçük nasıl baş edecen? Bende genelde adet dönemimi unuturum saolsun. Eşim hiç unutmaz benden iyi bilir neyin ne zaman olduğunu ilk başta yazdığım msj belke tuaf gelmiştir sana gerçekten eşim böyle durumu hiç aksatmaz bide eşine sorsaydin iyi düşünseniz belke gelir aklınıza ne zaman ilişkiye girdin ne zaman adet olmuşsundur ikinizden birinin aklında kalmış olur diye düçünüyorum. Eger kalmamışsa hamilesinse dedigim gibi ultrasyonda çıkıyor baktığında dr hepsi.