Hanımlar oğluma doğduğundan beri aynı bez ve aynı mamayı kullanıyorum ama 3 numara sma ya gectigimizden beri oğlum sürekli tekrarlayan pislikle karşılaştı, çeşitli bezler denedim ama bez den olduğunu düşünmüyorum. Acaba mama pisik yapar mi başına gelen var mı??