Ben doğumda 28 kilo almıştım ama baya baya ödemim vardı çok fazlaydı ayaklarım fil gibi olmuştu. Doğum yapalı 22 gün oldu 21 kilo gitti ama tabi benim ödem fazla olduğu için fazla kilo gitti. Emziriyorum, gaz yapar diye yediklerime baya dikkat ediyorum akşamları yemiyorum ve günde 3-4 litre su içiyorum. Son 7 kilo kaldı bakalım onlar da bir gitse rahatlicam.