Tugce__ lütfen bıktım demeyin başlığı görünce çok üzüldüm , onlar bize allahın emaneti şükür sağlıklı bir bebeğiniz var . daha çok minikler zaten bir kaç ay daha ayağınızda sallıycaksınız siz istesenizde o istemiycek . bugünlerin değerini bilmeliyiz , örneğin 3 gün önce oğlum çok huysuzdu ağlarken yüzüne baktım sinirle neden ağlıyosun dedim sesimi yükselterek ve o gece öksürmekten uyuyamadı bronşit olmuş oğlum aklıma o sinirlendiğim an geldikçe kızıyorum kendime . annelik çooook zor ama onlar her şeye bedel