Miniminicikim Bugun 40.gunum 33.gunumda kanamam bittiydi ancak biraz once kahverengi pihtili kanamam oldu yasayan var mi daha once. Normal bir durum mu?
Gnlakyz08 Miniminicikim benimde 40 gün oldu canım geçen hafta bitmişti bugün tekrar kahverengi pıhtılar gelmiş olabiliyor demek ki
Damla29 Miniminicikim ah canım benim 2. Aya yakın kesildi kanamam baya sürdü sezeryan da normalmiş hemen temizlenmiyor içimiz malesef