Prenses_alya Kızlarr daha 4 yaşına basmamış Bi oğlum var onun için balık yağı kullanmak istiyorum kullanan var mı ve yararı zararı nedir başlamalı mıyım yoksaa?
Oglusum5357 Prenses_alya 1 yaşından snra doktorumuz başladı bize haftada bı yada iki kez balık yediremiyorsan zeka gelişimi için kullanmanın faydası var dedi. Ha sırf balık yağı içti ya da içmedi dye biseyler değişirmi blmm ama balık yediremedigimden takviye olması acisindn kullaniyorum
bma35 Prenses_alya her gun möllers veriyorum. Et ve balik hic yemediği için.. Bence gec kalmış sayılmazsınız et ve Balık yiyorsa haftada 2 gün verebilirsiniz.
MayneymisAltintop Biz 15 aydan beri kullanıyoruz. Her gün değil haftada 1 2 kere. Ben kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Doktorumuz möllers yada Ocean önerdi biz Ocean kullanıyoruz