Kızlar oğlum 11 günlük bugün ilk bebeğim gerçekten hala inanamıyorum, o kadar güzelki doyamıyorum.💜 ama 10 günde büyüdü sanki sizde durumlar nasıl? Ağlaması falan? Göbeği düşmedi halen , mama vermiyorum sadece emziriyorum, şimdilik pek huysuz değil ilerde değişir mi yoksa böyle gider mi? Birde iki kat giydiriyorum terliyor, tek kat giydiriyorum üşüyor kıyafet konusunu oturtamadım ev çok sıcak biz yanıyoruz sürekli ateş ölçerle bakıyoruum vücut ısısı 35,5 genelde 😔 yenidoğanlarda 36,5 ile 37,5 arası olmalı sizce bişey olurmu hasta olur mu çok korkuyorum