Merhaba anneler, burda bu konu başlıklarını görünce şaşırırdım bizimkinde mi anormallik var diye. 2 aya kadar açtığım her bezinde mutlaka kaka olurdu. Ama az ama çok. 2. Aydan sonra günde 1 e düşmüştü kaka sayısı ama son 20gündür 4 günde bir kaka yapmaya başlayan oğlum 6 gün olmasına rağmen kakasını yapmadı. Sürekli gaz çıkarıyor ve gazı kokuyor. Doktorumuz bio gaia damlamızı değiştirmemizi söyledi. Klaire labs adlı probiyotiğe geçicez. Her gün zeytinyağı verdim, kulak pamuğuyla ilk kez bugün uyardım ( hepsi doktor tavsiyesiyle) yinede farketmedi. Görünürde ıkınması yok ama memede durmamaya başladı, az emdiği için gece çok sık kalkıyor. Sanki sancı vuruyor arada ama ağlamıyor. Alakalı mı onuda bilmiyorum. Bunu yaşayan ve sonra çözen varmı aranızda? 3 ay 11 günlüğüz