OmerAsafm26 bebeğim 3 aylıkken covid olduk ilk bebeğim belirti gösterdi ondan bana emzirdmm ilaç verdiler emzirdiğim in sütten geçmeyen bir ilaçmış kullandım valla.. normalden daha sık emzirdim Rabbim öyle güzel yararmışmış ki virüs sütten geçmiyor kovidli annelerin sütünü araştırmışlar ve 1 tanesinde bile covid çıkmamış.. sabah kahvaltıdan sonra kekik çayı yap beni ayakta tutan o oldu ben 20 gün sonra kendime gelmeye başladım bebeğimin 1 gün sürdü sadece 22 saat kötü oldu ertesi gün sanki hiç bi şey olmamış gibiydi çift maske taktım emzirme önce sonra alt değiştirme önce sonra özellikle ellerimi katı sabunla yıkadım yıkamaktan tahriş oldu hatta ve bebekle aynı odada kaldığım için gece de maskemi çıkarmadım atlattık çok şükür iyiyiz moralini yüksek tut en önemlisi bu ve bol bol emzir sütün bebeğine özel ve bebeğini koruyor hiç korkma emzirdikçe iyileşir Allah acil şifalar versin