Yprk35
ben bebeğimi emziriyorum. Gün içerisinde memede fazla vakit geçiriyordu, akşam saatlerine geldiği zaman 2-3 saat sürekli ağlıyor susmuyordu ağlayarak uyuyakıyordu. Doktor kontrolune gittiğimiz zaman doktor günde 30 gr alması gerekirken 20 gr aldığını söyledi. Bende bu şekilde huzursuzluğunu anlatınca doymamış olabileceğini söyleyerek günde 4 defamama vermemi söyledi. Ben mamaya alışmasını istemediğim için sadece akşam saatinde uyumadan önce 60 ml mama verdim. Bebeğimin ağlası kesildi.