Tazeanne_ tabii ön muayene oldu, biraz eğrilik vardı ucunda, doktor sünnet sırasında onu gözeterek yaptı ve düzeldi ucu, çok temiz iş oldu. Herşey dahildi içinde, sonra bir de kontrole gidiyorsunuz. Ben doğumu da orda yaptırdığım için sünneti de orayı tercih ettim.