Kizlar bebeklerim 6 aylik ama halen dönmüyorlar . 34 +4 haftalikken dünyaya geldiler cok sükür ama neden dönmüyolar bazi
cocuklar bu ayda emekliyormus . Erken dogduklari icinmi dönmüyolar . Ama gelisinleri aslinda 5 aylik . Sizce normalmi bu . Dönebilmeleri icin ne yapabilirim onlari nasil dönmeye emeklemeye teşvik edebilirim.