Annişler normalde çok canlı hareketli bir insandım her işe yetişirdim herkes şaşırırdı bana Doğum yapalı 8 ay oldu ya elim kolum kalkmıyor bebeğim öğlen uykusundayken bende uyuyorum o uyanıkken yemek yapıyorum o kadar tüm gün iş yapmıyorum bazen mutfak bulaşık dolu oluyor ellemiyorum kendimi çok halsiz hissediyorum böyle olan var mı