ZeynepDuruuu İyi akşamlar arkadaşlar. Kızım 5 gün önce 4.ay aşısını oldu. Tek bacağında morluk ve sertlik var. Bu durum ne zamn geçer acaba Bişey yapmam gerekir mi yada normal mi🤔
Busuu ZeynepDuruuu canm deri altina kacmistir o yuzden siser ve morarir kolonyali pamukla hafif hafif ov
Badeckr ZeynepDuruuu bizde olmuştu hatta bayağa büyük bi sertlikti doktorumuz olabiliyo bazen dedi ve kolonya pamukla ovmamı söylemişti dene istersen
ZeynepDuruuu Busuu öyle mi acaba hemşire hafif şişme olabilir demişti ama baya sertlik oluştu. Bu şekilde mi oluyo acaba bilemedim
Ymnmrv ZeynepDuruuu bizimde menenjit aşısında olmuştu aşıdan farklı bi yerde diz kapağının yanında. Hemen doktorumuza sormuştum. Normal olduğunu kolonyalı pamukla bastır biraz 2 güne geçer demişti. 1-2 kere yaptım sonra hemen geçti.
Ymnmrv ZeynepDuruuu bizimde menenjit aşısında olmuştu aşıdan farklı bi yerde diz kapağının yanında. Hemen doktorumuza sormuştum. Normal olduğunu kolonyalı pamukla bastır biraz 2 güne geçer demişti. 1-2 kere yaptım sonra hemen geçti.
Bayan32dis Benim kızımın da aynı olmuştu hafifçe ovalayin Bi kaç güne geçer bide bizde gece sabaha karşı ateşlenme olmuştu 😥
ZeynepDuruuu Bayan32dis teşekkür ederim geçmiş olsun bende yapayım ozamn. Aşı yeri acıyodur diye bişey yapmadım. Ateşlenme bizde de oldu gecesinde. Calpol verdim sabaha karşı geçti
Bayan32dis Busuu 38.5 oldu üstünü soydum calpol verdim yarım saat içinde düştü zaten ondan sonra sürekli kontrol ederek uyuttum
ZeynepDuruuu Çok teşekkür ederim hepinize içim rahatladı biraz Ovmaya başladım bakalım En kısa zamanda geçer inşallah🤗