Guler94 9.ayda benim kızım da asiri direniyordu. Bir bucukbyafta kadar sürdü. Normal uyku zamanindan bir tık erken aldım yatağa, memede uyur normalde. Ama emip kendini geri atti. Ben de yatakta mayismasina izin verdim. İlk gunlee iki saati buldu bu süre. Ama görmen lazım uykudan oluyo gozlerini açamıyo ama uyuyamiyo yavrum.. sonra günler geçtikçe azaldı bu süre 40 dk, 30 dk vs vs. Şimdi 10 ayligiz ve gün içindeki 2. Uykuya direniyoruz. Tek uyku ile 9 gibi gece uykusuna geçiyoruz maksimum.. gecicektir, sabir,🤲