sariKizim_akKizim kendi isteği vardı ama biz de isteğini destekleyip antrenman yaptık. Eşinizle karşılıklı oturun ve aranızda yürüyerek gidip gelmesini sağlayın. Biz kim gelcek kim gelcek yapıp sarılıyorduk. Önce bir iki adım sonra yavaş yavaş mesafeyi açın gün geçtikçe mesafe uzasın adımlar artsın. Benim kız 8.ayında desteksiz ayakta duruyordu adımlıyordu. 9.ayda bağımsız olarak yürümeye başlamıştı paytak paytak şaşkın ördeğim😍