sureyya88 çok uzun oldu kusura bakmayın…
belki saçma gelecek ama TikTok da komik bulduğum sesleri kaydettim ve eşimi gizlice ya da bebekle çekmeye başladım bi kal videodan sonra iyi gibi oldu sonra yine aynı triplerde Adem güneş YouTube da çocuklarla doğru iletişim nasıl sağlanmalı yaptığımız yanlışları izlerken eşime karşı davranışlarımı gözden geçirdim konuşma tarzımı değiştirdim daha ince kibar bir ses tonuyla konuşmaya başladım sesimi kısarak ve bir kaç saniye bekleyerek cevap vermeye başladım değişimim dikkatini çekti bi tuhaflık olduğunu anladı.. işten geldiğinde duştan sonra bebeği kucağına verip ya da onları baş başa bırakıp benim biraz işim var mutfakta ya da ütü yapcam diyerek 1 saat yanlız bıraktım baba olduğunun farkına çok geç varıyorlar maalesef.. biz anneler karnımızda hissettiğimiz gün anne oluyoruz ama onlar yaşayarak baba oluyorlar.. biraz düzelme var tabi arada ilgi bekliyorum tabiki hep ben ilgilenmek de istemiyorum buna da şöyle çözüm buldum mesela tv izliyoruz bebek uyuyor çayına şeker atıp karıştırıp veriyorum bunu da dile getiriyorum şımartıyorum bi kaç böyle şımartmadan sonra o da bir şeyler yapmak istiyor.. ama unutmayın ki babalar ya da bizim babamız 😄 kendini yetersiz hissettiği için yetmeye çalıştığını çabaladığını fark ediyorum belki de bu yüzdendir arada bi şımartmak lazım.. eskiden bebek yokken ilgilendiğin sevdiğin gibi sev ilgilen.. hamileyken çok kahrını çekti farkında bile olmadın belki ama bebeği babayla yakınlık kurmasını sağla.. mesela babanın üstünde bi şey olmasın bebek beziyle babasının göğüsünde yatıp ten teması kursun baba bebeğe alıştıkça baba olduğunu hissettikçe inanın sizin gözünüz nasıl ki bebeğinizden başkasını görmüyor onların da öyle oluyor.. en azından ben öyle düşünüyorum 🤔😁 Allah kolaylık versin