Kızlar en son ne zaman adet olduğumu hatırlamıyorum, 1 ahi gecti büyük ihtimalle. Her gün adet olayım diye dua ediyorum, cidden aşırı yıpranıyorum oğluma bakarken ayrı eve de çıkmadık daha ikinciyi kaldırmaz bünyem. Üstelik sezaryen doğum oldu maalesef doktorlara karşı da artık fobim var, korkuyorum yani ölüm gibiydi doğum diye verdiler sanciyi mahvettiler beni. Her neyse, emzirdigim için mi gecikme oluyor hafif karın ağrılarım var ve test almadım daha korkuyorum da. Özellikle insanların lafları ve baskılarından çok ama çok yoruldum, herkes nedense çok bilmiş gibi davranıyor. Eşim cidden dikkat ediyor ve kaç gündür beni üzgün görünce o da üzüldü yani kaynanamlar eli kulağında gelirler yine yanıma, kalabalık bir aile. Ve ben ne yapayım diye kara kara düşünüyorum, Allah’ım nolur çocuğu olmayanlara ver sen ben hazır değilim şu anda ikincisi için 😔😔😔