Kimi mağaza müdürü, ürünün üstünde etiket olsun yeter diyor fişi olmadan hediye kartına çeviriyor, kimisi de fişsiz hediye kartına çeviremiyoruz dedi. Aynı ilçe 2 farklı mağaza da başıma geldi bu durum. Mağaza müdürünün inisiyatifine kaldınız yani. Bi mağaza tamam dedi kabul etti, diğeri fiş yok kabul edemem dedi. Ama hediye kartını İnternette kullanamıyorsunuz,sadece mağazalarda geçerli.