momyshark1 benim testim negatif geldi ama kendini pozitif gibi düsün dedi, eşiminkini bekliyoruz hala sonuc yok ona da aynısını söylediler pozitif sayın kendinizi diye.. bebeğiminki pozitif 😔 efa mom içiyordum ekstra bir de c vitamini almis esim içinde cinko e vitamini falan da var ikisini beraber alsam sorun olur mu diye sorucam bi doktora.. bakalım inşallah bir an önce geçer, yapıcam söylediklerinizi, sağolun 🙏🏼