Tomi Arascetin dediği gibi PTT uzun sürüyor. Bazı ürünleri UPS kargoyla gönderiyor. Sma comfort kullanıyoruz biz de. VERA19
Aprilmom VERA19 merhabalar, e bebekten mama almıştık site den değil mağazadan yaklaşık 5ay önce bozuk çıktı ve bebeğim ishal oldu. Uzun süre geçmedi kilo alamadı zor günler geçirdik. Hepsi bir olmaz tabiki ama dikkatli olmanız için yazdım 😊
Arascetin Ben sürekli alıyorum sma confort kullanıyoruz herhangi bir sorun yaşamadım sadece süreç olarak biraz geç geliyor normal bir kargo 1-2 günde gelirken mamayı PTT kargo ile gönderiyorlar bize Oda 1 haftayı bulabiliyor süreci ona göre ayarlayın derim
VERA19 Arascetin Evet doğrudur PTT ile gelen tüm siparişler uzun sürüyor genelde.Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim🥰