jap ikizannesi2 rota 3. Ve 5.aylarda yaptırdık. Menenjitin ilk dozunu 16 aylıkken oldu geç kalmadınız
Eternity ikizannesi2 Menenjit her yaş aralığında yaptırılabiliyor ama rota için geç kaldınız. 25. haftada bitirilmesi gerekiyor rotanın
Gamito Rota 3 ve 5. Ayda ya da 2. 4.ve 6. Ayda diye biliyorum menenjit ise 4. Ayın sonunda diye kaldı aklımda
Ktuna Rota aşısı için geç kaldınız ama menenjit yaptırabilirsiniz sanırım. Doktorunuzla görüşün bence. Biz 7.aydayız rotanın 3.dozunu yaptırcaz. Menenjit aşısının da 3.dozları kaldı sadece. Her doktor farklı aylarda söylüyor