Kızlar oğlum 6 ay 6 günlük. Normal de alt 2 diş 1 aydır felan beyaz ama patlamadı daha. Eller sürekli ağız da. Ama 2 3 gündür sürekli mızmı z ağlamaklı emmek istemiyor mama içmek istemiyor gözünden uyku akıyor ama uyumak istemiyor. I ııııı ı ııııı deyip herşeye kasıyor kendini kıpkırmızı oluyor. Diş belirtisi mi bu bunlar? Doktora götür meli miyim acaba? Videosunu çekip doktoruna attım cevap gelmedi henüz ama çok elleri ayakları kasıp aşırı sinirleniyor. Normal mi