Aybarskomm Kizlar bebeklerinize hep aynı bezi mi kullaniyorsunuz yoksa indirimde hangisi varsa alıp onu mu
2bebelianne__ Aybarskomm ben ilk prima premium care kullandım sonra ebebekın bezine geçtim baby me ye sızıntı yaptı sonra sleepy natural kullandım kızımın bacaklarını çok sıktı iz yaptı şuan prima premium care kullanmaya başladım tekrar çok memnunum pahalı biraz sdece
Mervea Aybarskomm doğduğu gündendir prima premium kullanıyorum bir kere mecbur mecbur kalıp molfix aldım çocuğum çok kötü olmuştu
VERA19 Aybarskomm Her zaman aynısını kullanmaya dikkat ediyorum.Birkaç kere merakımdan başka beze geçiyim deniyim dedim,pişik olduğu için pişman oldum😬
Misirekmegii Ilk prima aldım maliyetli geldi Canbebeye geçtim sızdırdı Şimdide trendyolda molfix sipariş verdim deneyeceğim
Btlay Biz de Prima ile başladık sonra pişik olduk. Goon marka bezi denedik külot bezi inanılmaz güzel ne sızdırma ne pişik ve çok uyguna geliyor. Hepsiburada dan alıyoruz.