Azizeguney ben anason kimyon rezene çayı yapıp içerim oğlumada bir kaç kez rezene vermiştim gazı için uyku içinde ve gaz içinde anason vermiştim doktora danışarak çok gazlı kolik bir bebekti uykusuda sıkıntılıydı bir kaç kez verdim ama çok değil fazla tüketildiği zaman zararı var diye biliyorum yoksa faydası çok var etkisi olmadı vermedim bende araştırdım kötü bir yazıyla karşılaşmamıştım hatta faydalarını da okudum ondan sonra vermiştim siz nereden edindiniz bu bilgiyi çünkü bildiğim kadarıyla fazla tüketildiğinde sıkıntı oluyor