Zk95 ben de yoğurtla yaptım bir kaç defa, gayet güzel oldu sorun yok, Ama ben başka bir şey sormak istiyorum size, peyniraltı suyu ve lor buzdolabında ne kadar bozulmadan kalır? Bir de, peyniraltı suyunu tattım, ekşimsi bir tadı var. İlk yaptığımda yani, hani beklemiş ve ya bozulmuş değil. Normal mi ekşi bir tat olması?