Mom4775 Kızlar 10 da aşı oldu kızım. Bu saate kadar ateş yapmadı. Bu saatten sonra yapma ihtimali var mı? Temkinli mi olmalıyım?
KahramanAnne Mom4775 her çocuk da ateş yapacak diye bir şey söz konusu değil inşallah yapmaz ama ateş genelde gece yükseliyor bilginiz olsun🙏
Crnzrdn Mom4775 bizde geçen hafta 4. Ay aşılarımızı olduk saat 10 gibi akşam 7 8 de başlamıştı ateşi 2 gün sürdü bir öncekilerde ateş olmamıştı
Mom4775 KahramanAnne hiç ateş yapmadı bu zamana kadar çok şükür. Bu saatten sonra da kontrollü olmalıyım o halde. Çok teşekkürler