poncigimbenim Doktor ve ebe D vitaminini farklı sayıda vermemi söylüyor da siz kaç damla veriyorsunuz ??
Araseymen poncigimbenim 3 damla 4 damla ne farkı varki sonuçta şişe bitene kadar kullanılıyor sen 3 damla olarak devam et ne acelesi varmış 4 damla diyen doktorun şişeyi erkenden bitirtmek derdi galiba.
poncigimbenim kramice evet bana sağlık ocağındaki ebe 4 damla dedi oradaki doktor da arttıralım dedi. Başka doktor ise aynı devam dedii🤷🏻♀️
Balpamuk poncigimbenim doktorumuza yeni gittik 9 ay 6 günlükken fisfisli bizimki bir gün bir fis ertesi gün 2 fıs dedi
poncigimbenim Balpamuk bizimki de fısfıslı Ocean marka. Sizin doktor da bambaşka bir şey söylemiş. Tahlil filan yapıldı mı